Сертифіковані аксесуари для iPhone і iPad стануть дешевше


Категорія: 

Apple вирішила знизити вартість сертифікації для своїх партнерів, що випускають аксесуари для iPhone, iPad і iPod touch, повідомляє Cnet. Це призведе до того, що фірмові аксесуари з позначкою MFi стануть більш доступними для споживачів.

Нова ініціатива Apple спрямована в бік компаній, які спеціалізуються на виробництві додаткових гаджетів для «яблучної» техніки: підставок, власників, зарядних пристроїв, стилусів, контролерів і т.д. Запущена в 2005 році програма «Made for iPod» передбачала ліцензійні відрахування на користь Apple в розмірі $10 за один пристрій або 10% від загальної вартості аксесуара. З часом сума відрахувань змінювалася від 1,5% до 8%, поки не зупинилася на рівні $4 за один пристрій. Саме стільки, за даними інсайдерів, тепер повинні платити виробники за лейбл «Made for iPhone" або "Made for iPad».

Платна програма сертифікації на сумісність з iPhone, iPod touch і iPad стосується тільки продуктів, що мають електричні конектори, начебто зарядних пристроїв, кабелів або акумуляторів. Собівартість точно таких же продуктів, але не сертифікованих Apple, може бути менше до двох разів.

До слова, продаж аксесуарів для «яблучних» гаджетів дуже прибутковий бізнес. По-перше, тому що Apple працює в преміум-сегменті, є можливість отримати високу маржу і на доповненнях до дорогих пристроїв. По-друге, оновлення продуктів Apple виходять досить рідко, а їх дизайн зберігає спадкоємність. По-третє, новинки американської компанії у всіх на слуху і не потребують реклами.

Зниження вартості сертифікації обернеться появою більш доступних аксесуарів для iOS-пристроїв, у тому числі за рахунок припливу нових виробників, які раніше не прагнули ліцензувати свої продукти через високу вартість відрахувань.


Новый учебный семестр уже начался. Поэтому рекомендуем книги канцелярские купить в киеве по выгодным ценам.
Читати більше про: 


Приєднуйтесь до нас в Twitter, ВКонтакті, Facebook, Google+ або через RSS, щоб бути в курсі останніх новин зі світу Apple, Microsoft і Google.