Найприбутковіші ігри 2012 року


Категорія: 

Нещодавно знаменитий закордонний ресурс PocketGamer опублікував цікаву статистику, щодо мобільних компаній і їхніх успіхів. Опустимо безліч сухих цифр, і подивимося поточну ситуацію на ринку. Більшість компаній не поспішають розкривати свої досягнення, і мають на це повне право, так що по крупицях зберемо «базік» які розкрили свої карти в 2012 році. Зрозуміло, що все крутиться навколо in-app purchase.

 

Halfbrick

Компанія Halfbrick, відома проектами Fruit Ninja і Jetpack Joyride, в червні оголосила, що заробляє більше $ 400 000 в місяць тільки на in-app рекламі. Це добре для компанії, але погано для гравців, майбутнє з безкоштовними програмами і рекламою на половину екрану все ближче.

 

Supercell

У вересні проговорилися фіни, а саме компанія Supercell, відома нам своїм мегахітом Clash of Clans і менш відомої Hay Day. Дохід від двох цих ігор ЩОДЕННО перевищує мільйон доларів. Ви тільки уявіть собі, мільйон «зелених» щодня, і все це завдяки ненависного мною in-app purchase.

 

Punchbox

У листопаді розкрила карти Punchbox, похвалившись тим, що її проект під назвою Fishing Joy 2, кожен місяць заробляє на китайських гравцях близько півтора мільйона доларів. Щомісяця Rage of Bahamuth приносить компанії Mobage приблизно два з половиною мільйонів доларів, і це без урахування японського ринку.

 

Natural Motion

Всім відома гонка CSR Racing, особливо скандалом, що закінчився зломом in-app purchase, що подарувала гравцям можливість робити внутрішньоігрові покупки безкоштовно, приносить розробникам близько 12 мільйона доларів в місяць, завдяки iAP.

 

EA Mobile

Ну і нарешті, FIFA World Class Soccer за 5 місяців принесла EA Mobile 30000000 вічнозелених.

 

Підсумуємо. In-app purchase відмінний спосіб монетизації додатків для розробників, це прибутково і вимагає малих витрат, додаючи залученість гравців в процес. Мода на повальний донат триває, і це мене не радує. Я готовий переплатити, але отримати додаток без внутрішньоігрових покупок, і поки користувачі будуть давати молоко, їх будуть доїти. Скажімо дружно «му-у-у-у», in-app purchase триває.

Читати більше про: 


Приєднуйтесь до нас в Twitter, ВКонтакті, Facebook, Google+ або через RSS, щоб бути в курсі останніх новин зі світу Apple, Microsoft і Google.