![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
[Ігри] Kingdom Rush - великий та захоплюючий Tower Defense
Категорія:

У мене не вистачає слів для опису атмосфери гри. В першу чергу, це заслуга прекрасного озвучення. Наші доблесні воїни постійно вигукують різні героїчні фрази. Не можна залишити осторонь і музичне оформлення. Воно підстьобує середньовічну атмосферу і в той же час змушує вас мимоволі посміхнутися.

Як можна зрозуміти з назви - нам доведеться обороняти королівство. Але не безпосередньо, а по ходу дванадцяти досить непростих рівнів. Так, не заперечую, замало, але вони правда не прості. Пройти рівень з першого разу практично не представляється можливим (ну тільки якщо ви супер-професіонал в цьому жанрі).

Тепер про ворогів, це дуже важлива частина будь-якого Tower Defense. Їх неймовірна кількість! Складні, легкі, середні - все є. Всього, в грі 30 видів ворожих юнітів, і це навіть більше, ніж в Plants vs. Zombies.
Якщо (у стандартному режимі) 20 нападників пройдуть всю оборонятися вами територію, то ви програли. Чому в стандартному? Після проходження якогось рівня на всі 3 зірки (не пропустивши жодного ворога), у нас відкриваються 2 додаткових режиму.
Тепер про Towers (про башточки). Ось тут і починається, особисто для мене, все найцікавіше. Величезна для жанру різноманітність будівель дуже вміло замаскована під звичайні поліпшення. За кожного вбитого ворога ми отримуємо від 3 до 100 монет. На які, власне, і будемо купувати оборонні споруди. Всього 4 види:
- Вежа з лучниками
- Вежа з магом
- Бомбово-гармата
- Бараки з солдатами
Кожну з них можна удосконалювати, чим далі - тим дорожче. Як правило, після третього поліпшення нам на вибір пропонується вже не просто поліпшити, а вибрати на чому будуть спеціалізуватися ці башти - на яких ворогах. Ось приклад:

Це, як бачите, лучники. Останній етап - це не єдиний можливий варіант. Замість цього «дерева» можна легко вибрати споруда з двома снайперами. Вони стріляють дуже боляче, але повільно. Тому в даному випадку вони мені не підійшли, тому в цей час на рівні було багато слабких, але швидких ворогів.

Єдине в Kingdom Rush, що не вимагає грошей - це дві надздібності, які стають доступними у міру накопичення енергії. В іншому ж, абсолютно всі питання вирішують монети. Якби на початку рівня давали хоча б по 4000 монет, то проблем би взагалі ніяких не виникало! А так ... дають всього по 800 (і то, вже ближче до кінця гри).
Тому, на мою думку, перед нами найправильніший Tower Defense наших днів, мінусів у якого попросту не знайдено.